رد شدن به محتوای اصلی

حمایت از ما:

دانلود کتاب الکترونیکی بیست زخم کاری (نسخه متن + نسخه صوتی)

دانلود کتاب الکترونیکی بیست زخم کاری
بیست زخم کاری - اثر محمود حسینی زاد

دانلود کتاب الکترونیکی بیست زخم کاری 

دانلود کتاب صوتی 20 زخم کاری محمود حسینی زاد

دانلود کتاب الکترونیکی بیست زخم کاری به صورت PDF

 

🎧  کتاب صوتی

مدت زمان: 247 دقیقه

سریال زخم کاری برگرفته از این رمان است

 

درباره نویسنده اثر

محمود حسینی زاد

محمود حسینی‌ زاد داستان‌ نویس و مترجمِ شناخته‌ شده‌ روزگارِ ماست.

محمود حسینی‌زاد (زاده ۱۳۲۵ تهران) نمایش‌نامه نویس، مترجم آثار آلمانی، داستان نویس، و منتقد ادبی ایرانی است.

او در مقامِ داستان‌ نویس پیش از این کتاب‌ های موفقی چون "این برف کی آمده؟" و "آسمان، کیپِ ابر" و "سرش را گذاشت روی فلز سرد" را نوشته است.

روایت‌ هایی مملو از شگفتی و اجسام و ارواح و مرگ… اما رمانِ بیست زخمِ کاری اثری‌ است به ‏کل متفاوت در کارنامه‌ کاری او. یک رمانِ تریلر. رمانی درباره‌ی کُشتن و هراس. گناهانِ کبیره‌ای که ذهنِ شکسپیردوستِ حسینی‌زاد بازخوانی‌شان می‌کند و به ‏هم پیوند می‌زندشان.

رمان داستان مردی ا‌ست که می‌خواهد سلطه‌گر باشد. در ابتدا پیرمردی ثروتمند و دارا جان می‌دهد، پزشکی قانونی مرگ را عادی اعلام می‌کند اما این تازه آغاز ماجراست…

اندکی درباره کتاب

حسینی‌ زاد مبنای روایت خود را بر اموری ممنوعه گذاشته که به‏تدریج روحِ قهرمان‌های او را فاسد می‌کند. ولع، حرص، کشتن، کذب و البته میل به بزرگ ‌بودن در جای‏جای این رمان خواندنی و جذاب نیروی مُحرکه ‏ی قهرمان‌های اصلی اوست. اما در تاریکی و سایه‏ی دیگران، آن زخم‌خورد‌گانِ ساکت بی‏کار ننشسته‌اند و منتظر فرصت هستند.



 

نویسنده، رمانِ خود را با ریتمی سریع و در دلِ تهران روایت می‌ کند و البته مکان‌ هایی دیگر. اما محور تهران است و شاید ویلایی در شمال که نفرین اصلی آن‌ جا رقم می‌ خورد. بیست زخم کاری ، تجربه‌ یک رئالیسمِ پُرشتاب، قرار است مخاطب را مجذوب خود کند.

ضد قهرمان داستان بیست زخم کاری مردی به نام مالکی است. پسر جوانی که خواننده را به یاد مکبث می اندازد. کسی که قربانی شرارت می‌شود تا قدرت و ثروت بیشتری به دست بیاورد. او در ابتدای رمان فردی با پتانسیل شرارت است اما کم کم این ویژگی در او پررنک تر می‌شود. چیری که کتاب بیست زخم کاری را خاص‌تر می‌کند قرار گرفتن شرارت مقابل شرارت است. این کتاب تصویر جنگ قدرت است بین دو گروه که می‌خواهند همدیگر را زیر پا له کنند و بالاتر بروند.

 

مصاحبه با نویسنده کتاب

حسینی‌ زاد: معمولا تماشاچی ایرانی خیلی دوست ندارد که بداند در آخر چه می‌شود، اما به این مساله اشاره کنم که این باغ در آخر کتاب من یک نقش اساسی دارد؛ بنابراین ویلایی که مهدویان برای مالکی انتخاب کرده به هیچ وجه آن ویلایی نیست که در کتاب وجود دارد که صحنه نهایی بتواند در آن‌جا رخ دهد. مورد بعدی این است که با کاراکتر‌های اضافی که مهدویان به داستان وارد کرده، از جمله سمیرا که این زن واقعا غیرقابل کنترل است و اگر عوامانه بخواهیم بگوییم حالت خل و چل پیدا کرده، یا برای مثال منصوره که اصلا در کتاب وجود ندارد، چرا که در کتاب شخصیت منصور هست که پسر ریزآبادی است؛ و یا ناصر که باز ناصر هم واقعا یک سایکوپات نشان داده می‌شود.

نویسنده کتاب «بیست زخم کاری» ادامه داد: ناصر در کتاب یک جوان پرشر و شور و جاه‌طلب و بسیار لوس است یعنی همان برداشتی که ما از آقازاده‌ها داریم. من حقیقتا نمی‌دانم که چطور می‌خواهند تمام کنند. یعنی من فکر می‌کنم شاید همان‌طور که گفتید یک پایان عجیب و غریب از کار درآید. من مطمئن هستم که صحنه باغ در این سریالی که من دارم می‌بینم از دست رفته‌است، حالا این‌که در پایانِ داستان مالکی را به کجا ببرند، من اصلا نمی‌توانم تصور کنم و راستش را بخواهید چیزی نمی‌دانم.

ساخت یک سریال اقتباسی از این کتاب

 

در اواخر سال 1399 یک سریال محصول شبکه نمایش خانگی به کارگردانی محمدحسین مهدویان بر اساس این رمان ساخته شد. این سریال که زخم کاری نام گرفت از خرداد 1400 در سایت کول دانلود آغاز به پخش کرد. جواد عزتی , رعنا آزادی ور , الهه حصاری , هانیه توسلی , سعید چنگیزیان، عباس جمشیدی ‌فر و مهدی زمین‌ پرداز از جمله بازیگران این اثر می باشند! در انتهای این نوشتار، لینک دانلود سریال زخم کاری نیز قرار گرفته است.


 دانلود کتاب الکترونیکی بیست زخم کاری (نسخه متنی + نسخه صوتی)

  📥دانلود کتاب الکترونیکی بیست زخم کاری (نسخه متنی - PDF) - حجم 26.3 مگابایت

  📥دانلود کتاب الکترونیکی بیست زخم کاری (نسخه صوتی در فایل فشرده - ZIP) حجم 54.9 مگابایت

  📥دانلود کتاب الکترونیکی بیست زخم کاری (نسخه صوتی- MP3) حجم 56.9 مگابایت


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی

آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی مجموعهٔ قوانین و مقررات رانندگی است که هر راننده‌ای باید آن را مطالعه و در زمان رانندگی رعایت کند. متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی، باید قبل از امتحان عملی در آزمونی که معمولاً کتبی برگزار می‌شود، به پرسش‌هایی که از این آئین‌نامه طرح شده‌اند پاسخ دهند. اینبار برای کاربران عزیز کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی ایران را آماده کرده ایم. امیدواریم مورد توجه قرار گیرد. با توجه به امکان تغییر قوانین و مقررات رانندگی، توصیه می شود در زمان امتحان، از بروز بودن اطلاعات خود با آخرین تغییرات قوانین مطمئن شوید. برای دانلود رایگان کتاب “ آیین نامه رانندگی ” به ادامه مطلب مراجعه نمایید. دانلود کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

کتاب حکایت دولت و فرزانگی ، یکی از بهترین کتاب های موفقیت موجود است که توسط مارک فیشر نوشته شده و دارای داستانی روایی و جذاب است که مطالعه آنرا لذت بخش تر می کند. پنج نکته از کتاب « حکایت دولت و فرزانگی » اگر می خواهی زندگیت را عوض کنی، باید از عوض کردن اندیشه هایت شروع کنی. مشکل تا زمانی مشکل است که تو آن را مشکل بدانی. هرچه ذهن نیرومندتر باشد، مشکلات ناچیزتر خواهد بود. اشخاصی که صبر می کنند تا اوضاع و شرایط عالی از راه برسد، هرگز کاری به انجام نمی رسانند. زمان مطلوب برای عمل همین حالاست. انسان متوسط از ترس حرف دیگران و یا از دست دادن امنیت، هرگز جرات نمی کند کاری را که دوست دارد به انجام برساند. به خاطر بیاور که در اوجی از آسمان، دیگر ابری نیست. اگر زندگیت ابری است، به این دلیل است که روحت آنقدر که باید بالا نرفته است!! نام کتاب: کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی نویسنده:  مارک فیشر گوینده:  سهیلا مؤمنی زند زمان کل: سه ساعت تعداد ترک:  15 حجم کل:  ۱۶۶ مگابایت خلاصه ی داستان: داستان مربوط به جوانی سی و دو ساله است که در یک شرکت تبلیغاتی کار می کند و به شدت

قورباغه را قورت بده

قورباغه را قورت بده، یکی از معروف ترین آثار برایان تریسی و از مشهور ترین کتب در زمینه موفقیت است. این کتاب برای این نوشته شده است که به شما نشان بدهد چطور در کارهایتان سریع تر پیش بروید. روش هایی که در زیر می خوانید شامل بیست و یک اصل است که در مجموع قدرتمندترین اصولی است که تا کنون در زمینه کارآیی فردی کشف کرده ام. روش ها، تکنیک ها و استراتژی هایی که ارائه می شوند کاربردی، اثبات شده و سریع العمل هستند. برای صرفه جویی در وقت از توضیحات گوناگون روانشناختی و عاطفی در مورد تنبلی و ضعف در مدیریت زمان خودداری شده است. در اینجا از مقدمه چینی های طولانی در مورد مباحث نظری و اصول و روش تحقیق، خبری نیست. آنچه در اینجا می آموزید اعمال مشخصی است که می توانید آنها را بلافاصله به کار بگیرید تا در کار خود به نتایج بهتر و سریع تر دست پیدا کنید. قورباغه را قورت بده دانلود کتاب قورباغه را قورت بده اثر بریان تریسی با فرمت PDF با حجم ۳ مگابایت دانلود کتاب صوتی قورباغه را قورت بده اثر بریان تریسی با فرمت MP3 با حجم ۱۰ مگابایت